Tanulási képességek, készségek beindítása stresszoldással Szabadlélekprojekt - Simon-Balla Xénia

Tanulási képességek, készségek beindítása stresszoldással

Ismersz olyan gyermeket, akinek olvasás közben elkalandozik a figyelme, vagy nem érti a szöveget, amit olvas? Vagy olyat, akinek gondjai vannak a matematikával? Olyat, akinek nehezen megy a nyelvtan? Nehezen illeszkedik be a közösségbe? Érzékeled, hogy mennyi ellenállás van benne az iskolával és a tanulással szemben? Képtelen elsajátítani bizonyos anyagokat, akárhányszor veszed át vele? Otthon is nehezen figyel, nem fogad szót? Te is ilyen problémákkal küszködtél gyerekkorodban? Jelenleg is ezzel küzdesz?

Ha a tanulás különböző területein „vakfoltjaid” vannak, nem csoda, ha tanulási nehézségeid akadnak. Mindenkit érinthet a probléma, nem csak a gyerekeket.

Szeretnél megismerkedni egy olyan módszerrel, amely könnyed, biztonságos és pozitív változást hozhat ebben az ügyben?

Ha a hagyományos módszerek nem segítettek a tananyag megfelelő szinten történő elsajátításában, akkor az oktatási rendszerben „megbélyegezik” a tanulókat. A megkülönböztetés, bár talán azért jön létre, hogy segítse a diákot, mégis árthat neki lelkileg és érzelmileg, erősítheti benne a negatív önképet, blokkokat hozhat létre.

Akár rólad, akár gyermekedről van szó, a közös munkát a negatív önkép megváltoztatására irányuló stresszoldással kezdjük, a Three In One Concepts segítségével. Együtt meghatározzuk azt a kort, amikor a leginkább át tudod látni az ügyedet és meg tudod azt érteni. Azonosítjuk a baj forrását jelentő negatív személyt vagy tapasztalatot, és együtt megszüntetjük a hozzá kapcsolódó stresszt és a negatív érzelmeket, új hozzáállást, viselkedést, belső párbeszédet alakítunk ki a számodra, vagy gyermeked számára.

Az iskola első napjától kezdve nagyon sok negatív stressz éri a gyerekeket. Gondoljunk itt arra, hogy távol kell lenniük a szüleiktől, és nap mint nap a teljesítményükön alapuló, nemegyszer kiszámíthatatlan következményekkel járó követelményrendszerrel kell szembesülniük. Vannak gyerekek, akik fizikai tüneteket kezdenek produkálni, és vannak olyanok is, akik kifogásokat próbálnak kitalálni azért, hogy ne kelljen iskolába menniük.

A negatív stressz ugyanis csökkenti a mentális képességeket és a teljesítőképességet.

A kineziológiai módszerek segítségével vissza lehet állítani azt a múltban felborult egyensúlyt, amely hatással van a jelenre és meghatározza a mindennapjaidat (stressz helyzetek, lelki problémákhoz kapcsolódó stressz, jelenben történő elakadások oldása). Az oldás során izomtesztelést használok. Ennek segítségével tudom a problémához kapcsolódó információkat az agyból lehívni. Az izom a negatív stressz hatására tónustalanná válik, elgyengülő választ ad (Ülj le, kérlek, mert szeretnék neked valami kellemetlen dolgot mondani! – mondjuk a másik embernek, ha valami kellemetlen dolgot akarunk közölni). Az izom tónusának változásai alapján közösen meg tudjuk határozni, hogy mit tartalmaz a tudatalatti, vagy hol van a legmegfelelőbb kor az adott probléma megértéséhez, amivel dolgoznunk kell. Így tesztelhetőek ki azok a negatív gondolati, viselkedési minták és stressz-válaszok, amelyek a problémához kapcsolódó legjobb megértést biztosítják.

Kérdésed van? Szívesen fogadom üzeneteidet.

Call Now Button